Hela sanningen!

Tokio Hotel - Hela sanningen!

Stökig? Bicthig? Sju sovare? Bill, Tom, Georg och Gustav från Tokio Hotel vet alla hemligheter om varandra! I Yeah! Avslöjar killarna hur de är privat..

Det har redan gått sju år sedan killarna startade ett band ihop. Sedan dess har de spenderat i sort sett varje dag med varandra! Nu avslöjar de fyra Magdeburg killarna allt..


Yeah! Ni har känt varandra väldigt länge! Beskriv varandra!
Bill: Alla vet att Gustav motiverar oss och är alltid positivt! Det gillar jag verkligen med honom!
Georg: Det jag gillar med Bill är att han är rakt på sak. Man kan prata med honom om allt. Det fungerar verkligen och man kan ha mycket kul med honom.
Gustav: Tom är alltid den som första som tar till en bestämt ton. Han vet verkligen vad han vill och det tycker jag är coolt!
Tom: Georg är inte alls speciell (skrattar)! Men ibland kan han vara mycket trevligt och hjälpsam (ler)!

Yeah! När ni ömsesidigt måste beskriva varandra, vad nämner ni då först?
Tom: (skrattar): Georg är snuskig och labil! På kvällen så gör han ofta upp planer för kommande dag! Men på morgonen håller han sig aldrig till dessa längre.
Gustav: Tom är väldigt tålmodig! När något inte fungerar försöker han tills det gör det!
Georg: Bill är väldigt spontan och livlig! Men endast efter kl 16, han är en riktig sjusovare.
Gustav: Det är ni alla! Innan kl 12 kan jag aldrig göra något med er! Jag är alltid ensam, för jag vaknar tidigt. Då kollar jag på tv och läser mina email om och om (skrattar).
Bill: Gustav är en morgon människa. Han är en typisk trummare. Han är rakt på sak. Han har mycket energi, men är ändå lugn.

Yeah! Har ni några dåliga vanor?
Gustav: När Tom är väldigt glad eller uppspelt gör han konstiga ljud I extremt högt tonläge! Det stör jag mig på. Särskilt för att jag själv inte kan göra sånna höga ljud. 
Georg: Bill brukar ALDRIG hjälpa till at bära instrumenten. Han säger alltid "Jag är sångaren och jag bär min mikrofon". Men om någon verkligen behöver hjälp gör han det. Men innan han gör det måste man verkligen ställa till en scen för han ska gå med på det.
Bill: Gustav kan vara lite bitchig ibland. Om man retar honom kan han blir sur väldigt snabbt. Om detta händer är det bäst att lämna honom ifred, så han kan lugna ned sig.
Tom: Georg är väldigt stökig. Hans hotell rum ser alltid ut som ett slagfält.

Yeah! Ni vet allas hemligheter..Berätta!
Bill: Okej - Georg har haft en dagbok sen långt tillbaka. Men det är inte längre en hemlighet, för vi har alla läst den (skrattar ihjäl sig)
Gustav: Vi har alltid trott att han hade nått sånt. Så vi letade efter den. Den låg under alla hans saker.

Yeah! Och vad stod I den?
Bill: Det kan vi inte säga!
Tom: Klart vi kan! Georg var stört kär I mitt ex. Men ingenting hände för hon ville inte ha honom. (Skrattar)

Yeah! Är du avundsjuk Tom?
Tom: Nej. Vi måste bara skämta om det, men Georg tycker inte det är kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0