Intervju Bill


Första kyssen:
Det hände med samma tjej som Tom kysste. Hon var den enda söta flickan i Loitsche. Och precis som Tom så hatade jag det. Generellt så har jag fått uppfattningen att ingen har ett bra minne av sin första kyss.

Första flickvännen:
Jag träffade henne efter min första kyss. Hon var äldre än mig och vi var tillsammans under flera månader.

Första gången du hade sex:
Det är en väldigt privat fråga så jag vill inte svara på det.

Första cigaretten:
Det var också med Tom. Vi var 10 år och vi gömde oss i skogen för att röka. Vi blev sjuka av lukten och smaken så vi försökte inte igen.

Första polisförhöret:
Den här dagen saknade jag sunt förnuft och speciellt tur. På kvällen gick jag ut för att träffa Tom och några vänner och då såg jag dem komma springande mot mig samtidigt som de skrek "Polisen, Polisen!". Jag greps av panik och började springa jag också utan att veta från vad. Polisen fick tag i mig. Jag fick sedan redan på satt de tänt en eld i en park. Mina föräldrar kom för att hämta mig på polisstationen. Polisen släppte mig utan att göra en anmälan.

Vad önskar du att du visste om tjejer?
Jag förstår inte varför tjejer alltid går tillsammans in på toa.

Sista gången du var ledsen:
I julas under julledigheten. Jag saknade att spela inför publik och våra fans.

Vad är det första du tittar på hos en tjej?
Hennes ögon och händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0