Intervju Tom

Första kyssen:
jag var 11 och det var riktigt äckligt. Ett dåligt minne.

Första flickvännen:
Jag var 12. Vårt förhållande varade lite mer än två år. Med tanke på vår ringa ålder så är det länge.

Första gången du hade sex:
precis som min första kyss så var första gången också katastrofal. Det var med min första flickvän och vi borde ha väntat.

Första cigaretten:
Bill och jag var 10 år. Vi smög ut i en hydda vi byggt i skogen och rökte.

Första polisförhöret:
den här dagen var jag med Georg och några andra kompisar och vi försökte tända en eld i skogen. Det är naturligtvis strikt förbjudet. För att få det att brinna mer så slängde vi deodorantflaskor i elden och resultatet var explosivt. Polisen kom i exakt ögonblick som Bill kom för att träffa oss och det var honom som polisen tog!

Sista gången du slagit något/någon?
Min dator...jag blev sur när en fil tog lång tid att öppna.

Vad är det första du tittar på hos en tjej?
Hennes ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0