Vi håller tummarna för dig,Tom!

Tom Kaulitz berättar att one-night-stands inte uppfyller honm längre, " jag skulle älska att hitta den sanna kärleken " Det finns ibland 1 eller 2 vackra nätter men tillslut känner jag mig tom som förut. Jag är lika ensam som Bill är. Toms tvillingsbror har också märkt att Tom inte är glad. " Han har ett tråkigt liv så jag skulle aldrig be honom om kärleks råd, sägr Bill. Tvärtom, han lär sig faktiskt av att titta på mig. Nu vet han vad jag redan visste vid redan 15 års åldern. Han får inte avfalla sin korta fridtid på korta relationer men däremot att tillbringa den tiden med människor som verkligen betyder något för honom.
Har Tom fortfarande hopp om att hitta den här tjejen? " Jag är övertygad om att det skulle hända - åtminstone hoppas jag." Vi håller tummarna för dig Tom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0