Bill skriver brev till fansen! 2008

* kan börja med att säga att detta är ett brev bill skrev år 2008 då han genomgick sin operation. Lite gammalt men brevet var gulligt i allafall ;) *



Till er alla, 

Först av allt vill jag tacka våra fans för alla "krya på dig" hälsningar, kommentarer och presenter som ni skickat. Det var helt otroligt och jag skulle lätt kunna öppna ett apotek nu. 
Ert stöd hjälpte mig verkligen mycket under de senaste veckorna. Tack - ni rockar verkligen! Tom är med mig och är där för mig 24/7. Georg och Gustav kommer hit regelbundet för att hälsa på mig vilket är toppen... tack och lov har jag redan klarat den värsta delen. Operationen gick bra och de "Tio dagarna utan prat" är över. Det var tortyr - du måste föreställa dig att inte säga ett enda ord och inte ens skratta under tio dagar!! Nu börjar min rehabilitering av rösten - men jag ska inte klaga! Jag är bara så himla glad för att operationen gick sååå.....bra och att doktorerna har sagt mig att allt kommer bli bra. Jag är så glad att jag kommer kunna återvända upp på scenen snart och framföra alla kommande festivaler i sommar. 

Tills dess, ta hand om er och tack för allt! Bill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0