Ru BRAVO (Ryssland)

Äntligen hände det! Tokio hotel i Moskva för Muz-TV Awards! Bravo träffade bandet och fick veta en del intressanta saker i deras liv

Liza har intervjuat killarna på Olympiysky några minuter innan Muz-TV Awards.
BRAVO: det var massa fans utanför erat hotell, sen plötsligt kom en vakt och sa till dom att inte skrika och att ni hade sagt det
*alla skrattar*
Georg & tom: VAA?!
Bill: stopp, vi har aldrig sagt det! det är tvärtom, vi älskar att hälsa på våra fans med glädje skrik och tårar. Nästa gång ni hör att våran personal gör nått sånt, så får ni säga de till oss, så sparkar vi ut honom omedelbart!
BRAVO: åhh tack gode gud. Tog ni med hundarna till Moskva denna gång också?
Bill: nej, tyvärr gjorde vi inte de denna gång.... dom stannade hemma. Förra året tog vi med två av våra stora hundar
på turnén, men eftersom vi inte ska stanna i Moskva så länge så beslöt vi oss för att inte göra hundarna nervösa. Att flyga är en enorm stress för dem. Om jag kunde ändra reglerna, skulle jag låta djur vara inne i planet Under åkturen. När vi reste med buss sov ena hunden  i min säng
Bravo:
Bill, videon där du hade med skägg skapade mycket snack via nätet. Var de riktigt skägg?
Tom: Nope! Det är specialeffekter!Den målades på datorn efteråt. * Alla skrattar *
Bill: nu kanske du blir förvånad, men mitt skägg växer också.Jag väntade mig inte att lite skägg skulle bilda sånt ståhej. Kameran var inte så bra och jag trodde inte att det skulle synas så tydligt. Hemma är jag alltid orakad. Jag rakar mig bara när jag måste gå ut.
BRAVO: du klädde också upp dig idag, med en huva av päls trots att det är 25+ här i Moskva!
Bill: ja, jag visste inte att det var så varmt här 
Tom: Måste bara tillägga att det inte var riktig päls!. Vi är även
vegetarianer
BRAVO: Coolt! Bill, har du och din bror gjort en gemensam tatuering tillsammans än?
Bill: Tom kan aldrig bestämma sig, han är rädd för tatueringar
Tom: jag har redan gjort smärtsamma piercingar!... men tatueringar är lite skrämmande, varför täcka över min vackra kropp med tatueringar? *Bill skrattar* det skulle vara lämpligare för Bill att tatuera hela sin kropp + ansiktet. Det skulle bara vara synd om jag gjorde de på mitt vackra ansikte.
BRAVO: men om du slutligen beslutar dig för att göra en, vad skulle det vara?
Bill: ett litet meddelande som bara jag och han skulle förstå, den skulle sitta på ett ställe där ingen kan se den
BRAVO: Bill, Adam Lambert pratar om dig i alla intervjuer, tänk om han skulle ringa dig och bjuda ut dig till en restaurang
Bill: jag känner honom inte, och han kan inte mitt telefon nummer! så han kan ju inte förvänta sig något *ser listig ut*
BRAVO: jag har hittat något på Internet som heter "twincest". Det är när tvillingar blir förälskade i varandra och så vidare....
*killarna ser förvirrade ut*
Tom: emmmm..... finns det tvillingar som är förälskade i varandra?!
Bill: twin-cest
BRAVO: Ja, det finns dom som har gjort målningar med er i olika positioner....
Bill: Jag och Tom?!
Tom: vilket skitsnack,  är det ens lagligt? *skrattar*
Bill: såna människor är galna
Tom: seriöst, jag vill inte ha något att göra med såna människor *alla skrattar*
BRAVO: Ja, det finns massa med vansinnig fantasi. Men vad är de senaste som har hänt när ni har träffat o stabila människor?
Bill: de senaste hemska som har hänt oss var när någon trängde sig in i vårat hus i Tyskland. På grund av det flyttade vi till USA och nu lever vi i L.A, Det är för svårt för oss att leva i Europa. En del är helt knäppa. Det kan få för sig allt möjligt! Det är kanske dem som har gjort "twinsest" *skrattar*. En dag förstod vi, vi måste leva i säkerhet jämt, sådant liv blev outhärdligt.
BRAVO: vad gör ni i L.A?
Bill: vi jobbar på våran nya skiva. På helgerna simmar jag i Poolen hela dagarna och har roligt i nöjesparken. Jag och Tom är lite besatta av det. Föresten så firade jag och Tom vår 20-årsdag i nöjespark, fast det var i Tyskland
Tom: jag gillar jet-ski och fyrhjulingar , jag gillar allt med fart!Jag gillar att gå till affären och köpa yoghurt i en affär i L.A, hyra bilar....
Georg: skaffa intima frisyrer hos salongen... *alla skrattar*
Bill: Det är coolt att alla affärer i USA är öppna dygnet runt!
Tom: Vi bor lite på sidan av även där men inte ens där är vi 100 % i fred, så vi är mest hemma

Engelsk översatt av Thnews.ru och svensk översatt Thfakta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0